BIURO PRASOWE

Colliers, 20.10.2022

Colliers wzmacnia zespół graficzny


Warszawa, 20 października 2022 r. — Do grona ekspertów Colliers, wiodącej firmy doradczej na rynku nieruchomości komercyjnych, dołączył Konrad Zdziarski, który objął stanowisko Head of Creative Studio. Do jego obowiązków będzie należało wsparcie działu graficznego, integracja zespołu, łączenie jego kompetencji oraz zasobów, a także pobudzenie wewnętrznej kreatywności w kierunku dalszego rozwoju.

Konrad Zdziarski to dyrektor artystyczny z wieloletnim doświadczeniem agencyjnym, zarówno na poziomie kreatywnym, jak i kierowniczym. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera (PWSFTViT) w Łodzi. Posiada również dyplom Warszawskiej Szkoły Reklamy. Pracował w firmach takich jak: K2, Isobar, Grandes Kochonos czy Stor9.

— Dołączenie do Colliers jest doskonałą okazją do wykorzystania wiedzy i kompetencji zdobywanych latami na różnych polach - od grafiki komputerowej i pracy na planach zdjęciowych, poprzez realizację projektów wykorzystujących nowe technologie i nowatorski sposób komunikacji, aż po zarządzanie zespołami pracowników z perspektywami dalszego rozwoju. Branża nieruchomości, w której miałem już przyjemność pracować, to wymagający, a jednocześnie dający wiele możliwości sektor, gdzie wiele kluczowych dziś obszarów, np. ESG, proptech, praca hybrydowa, wymaga jasnej i przejrzystej komunikacji do wielu uczestników rynku (najemców, deweloperów czy inwestorów). Strategia działania Colliers w myśl zasady „Beyond Real Estate” współgra z moją wizją kreacji i wychodzenia poza szablonowe rozwiązania. Cieszę się, że zostałem częścią zespołu firmy, którą niezwykle cenię za pionierstwo i wyznaczanie standardów w świecie nieruchomości — mówi Konrad Zdziarski.

— Stawiając na dalszą integrację zespołu marketingu, potrzebowaliśmy lidera, który wesprze rozwój naszego biznesu i zapewni mu spójność w warstwie kreatywnej oraz wizualnej. Konrad ma bogate doświadczenie i doskonale rozumie wartość płynącą z transformacji i cyfryzacji oraz nowych kanałów. Wierzę, że w pełni wykorzysta zdobyte doświadczenie — mówi Krzysztof Wąsowski, dyrektor działu Komunikacji i Marketingu w Colliers.

***

Kontakt dla mediów:

 

Małgorzata Ciechanowska

Senior PR Specialist

+48 882 014 424

 

Konrad Toporowicz

Account Executive

+48 600 140 152

 

O Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) jest wiodącą firmą oferującą szeroki wachlarz usług najwyższej jakości na rynku nieruchomości oraz zarządzanie inwestycyjne. Działając w 63 krajach, ponad 17 000 specjalistów współpracuje w celu maksymalizacji wartości nieruchomości dla najemców, właścicieli i inwestorów. Przez ponad 27 lat nasz doświadczony zespół liderów, posiadający znaczne udziały w firmie, zapewnił naszym akcjonariuszom roczny zwrot z inwestycji w wysokości blisko 20%. Z rocznymi przychodami firmy na poziomie $4,5 mld oraz aktywami w zarządzaniu o wartości ponad $81 mld, maksymalizujemy potencjał nieruchomości i przyspieszamy sukces naszych klientów i pracowników. Dowiedz się więcej na corporate.colliers.com, lub śledź nas na Twitterze @Colliers i LinkedInie.