BIURO PRASOWE

Nestle Polska S.A., 29.05.2017

Nestlé Polska partnerem inicjatywy CEMS Chance


Do grona partnerów korporacyjnych XII edycji programu CEMS Chance dołączyło Nestlé Polska. Celem programu jest pomoc młodym ludziom w podjęciu decyzji edukacyjnych i zaplanowaniu ścieżki zawodowej.



CEMS Chance to inicjatywa skierowana do wszystkich uczniów klas III gimnazjum oraz I klas szkół ponadgimnazjalnych. Uczestnicy programu, mający z różnych przyczyn utrudniony start w dorosłe życie, często nie są świadomi szans, z jakich mogą skorzystać. Autorzy projektu chcą nauczyć ich je dostrzegać i wykorzystywać, aby w przyszłości ci młodzi ludzie mogli odnieść sukces.

Do tegorocznej, już XII edycji programu CEMS Chance, dołączyła firma Nestlé Polska, która już od blisko 20 lat wspiera młodych w wejściu na rynek pracy poprzez Program Letnich Praktyk oraz inicjatywę “Nestlé needs YOUth”. W jej ramach firma stworzyła młodym ponad 2000 szans zatrudnienia.

 

 

 

***

O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Edyta Iroko
Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.
Email:
Telefon: +48 22 607 32 54
Mobile: +48 600 204 870

Daria Grzesiek
Account Executive
Email:
Telefon: 22 858 74 58 ext. 30