BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 04.10.2016

Microsoft prezentuje stoisko Xbox na targach T-Mobile Warsaw Games Week 2016. Zagraj w Battlefield 1 i Dead Rising 4 przed premierą


Microsoft, producent konsoli Xbox One, zaprasza na T-Mobile Warsaw Games Week. Firma przygotowała dla odwiedzających blisko 200 stanowisk do gry, w tym pierwsze publiczne rozgrywki wieloosobowe w Battlefield 1 oraz przedpremierową grę Dead Rising 4.


Podczas T-Mobile Warsaw Games Week 2016 Microsoft zaprezentuje najlepsze gry tego roku na wyłączność dla konsoli Xbox One, jak również tytuły premierowe partnerów wydawniczych. Na stoisku o powierzchni ponad 1000 m2 do użytku odwiedzających udostępnionych zostanie blisko 200 stanowisk do gry, w tym konsole Xbox One S – jedyne dostępne na rynku konsole do gier oferujące treści rozrywkowe w jakości 4K Ultra HD – oraz komputery PC Windows 10.

W części dedykowanej graczom dostępne będą stanowiska z grywalnymi wersjami Gears of War 4, Forza Horizon 3, FIFA 17, Killer Instinct czy Minecraft. Wyłącznie na strefie Xbox, po raz pierwszy dla szerokiej publiczności, udostępniona zostanie strefa rozgrywek wieloosobowych w przedpremierową wersję gry Battlefield 1. Wśród gier dopiero zapowiadanych na rok 2016, pojawi się również tytuł ekskluzywny dla Xbox One – Dead Rising 4. Dodatkowo, na strefie powstanie między innymi część motoryzacyjna, w której fani wyścigów będą mieli możliwość zagrać w grę Forza Horizon 3 na konsolach Xbox One wyposażonych w symulatory wyścigowe. Strefa Windows 10 zaoferuje gry z katalogu Xbox Play Anywhewre z możliwością rozgrywki pomiędzy komputerami PC i konsolami Xbox One S. Całość uzupełni strefa rozrywkowa dla najmłodszych graczy, z tytułami ruchowymi Dance Central Spotlight i Kinect Sports Rivals wykorzystującymi sensor Kinect dla konsoli Xbox One.

Strefa Xbox na T-Mobile Warsaw Games Week 2016:

- 1000 m2 stoiska
- 200 stanowisk do gry na konsolach Xbox One i PC Windows 10
- Ponad 10 różnych tytułów gier
- Gry przedpremierowe dostępne na strefie otwartej:
         - Battlefield 1 – pierwsze publiczne rozgrywki wieloosobowe w Polsce!
         - Dead Rising 4
- Gry dostępne na strefie otwartej:
         - Gears of War 4
         - Forza Horizon 3 – symulatory wyścigowe na stanowiskach Xbox One i Windows 10
         - FIFA 17
         - Minecraft
         - Killer Instinct
- Strefa Kinect dla najmłodszych graczy:
         - Gra taneczna Dance Central Spotlight
         - Gra sportowa Kinect Spots Rivals
- Strefa PC Windows 10 z najnowszymi urządzeniami osobistymi i komputerami do gier
- Turnieje na konsolach Xbox One i atrakcje dla odwiedzających, występy gości specjalnych i spotkanie z prowadzącymi program Xbox XY

Zdjęcia stoiska Xbox w wysokiej rozdzielczości można pobrać pod adresem: https://aka.ms/XboxWGW2016

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.