BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 23.03.2009

Ujawniamy datę premiery Need for Speed(tm) SHIFT


Najnowsza gra z kultowej serii wyścigowej pojawi się w sklepach już za pół roku.
Już 17 września do sklepów trafi najnowsza część bestsellerowego cyklu Need for Speed, nosząca podtytuł SHIFT. Nowa gra zaoferuje możliwość ścigania się na najsłynniejszych torach świata, w tym m.in. na brytyjskim Brands Hatch. Ponadto znajdzie się w niej największa w historii serii liczba wozów sportowych, a wśród nich m.in. Pagani Zonda, Porsche 911 GT2 i Lotus Elise.

- Need for Speed SHIFT jest kolejnym krokiem w rozwoju gatunku i czymś, czego w serii Need for Speed nigdy nie widzieliśmy - powiedział Patrick Soderlund z EA Games Europe. - Dzięki widokowi z wnętrza kabiny skupiamy się na emocjach towarzyszących prawdziwemu wyścigowi.

W Need for Speed SHIFT gracze będą mogli poczuć się jak prawdziwi kierowcy wyścigowi nie tylko dzięki realistycznie odwzorowanemu widokowi z kabiny auta, ale i siłom grawitacji działającej w jego wnętrzu oraz niezwykłej dynamice rozgrywki. Gra będzie charakteryzować się przystępnym i opartym na zaawansowanej fizyce modelem jazdy, który pozwoli odczuć każdą nierówność toru i krzywiznę zakrętu.

W sprzedaży dostępna będzie wersja na komputery PC oraz PLAYSTATION(r)3, Xbox 360(tm) i PSP(tm)(PlayStation(r)Portable).

Więcej informacji na temat gry Need for Speed SHIFT znajduje się na oficjalnej stronie www.needforspeed.com oraz pod adresem www.ea.pl.

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: