BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 27.11.2008

Siódmy Złoty Spinacz dla Partner of Promotion


Partner of Promotion została uhonorowana statuetką Złotego Spinacza 2008 w kategorii PR produktu za projekt "Warto kupować w Agito". To już siódmy "Złoty Spinacz" dla agencji w całej historii konkursu, dzięki czemu Partner of Promotion pozostaje najbardziej utytułowaną agencją w tym prestiżowym konkursie branży PR w Polsce.
W finale konkursu znalazły się także 4 inne projekty agencji. W kategorii PR korporacyjny 2 projekty "Tworząc historię" dla CTL Logistics oraz "Park Światła" dla Global Partners. W kategorii PR produktu "Logitech Digital Home" dla Logitech Poland a w kategorii Event - "Zostań mistrzem w FIFA 2008" dla Electronic Arts Polska i Sony Computer Entertainment Polska. To najwyższa w historii Partner of Promotion liczba nominowanych projektów, które zakwalifikowały się do finału konkursu.

Nagrody w tegorocznej edycji zostały wręczone 27 listopada br. podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie.