BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 11.06.2008

SABRE AWARD dla Partner of Promotion


Partner of Promotion już po raz trzeci zdobyła nagrodę SABRE AWARD w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów dla branży PR. Agencję nagrodzono w kategorii "Healthcare Providers" (B2B) za działania antykryzysowe realizowane dla Euromedic International Polska.
Wręczenie nagród odbyło się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Przyznano je w 42 kategoriach tematycznych, m.in. takich jak: PR konsumencki, PR korporacyjny, kampanie edukacyjne, działalność sponsoringowa, komunikacja marketingowa B2B, czy relacje z mediami oraz w 13 kategoriach regionalnych: Afryka, Region Bałtycki, Benelux, Kraje Niemieckojęzyczne, Europa Wschodnia, Francja, Iberia, Mediterranean, Środkowy Wschód, Skandynawia oraz Wielka Brytania i Irlandia.
W kategorii "Healthcare Providers" konkurentami dla zwycięskiego projektu Partner of Promotion pod nazwą "Healthy Brand, Healthy Patients" były kampanie realizowane przez agencje z Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Emiratów Arabskich.
Tegoroczna SABRE AWARD jest już trzecią nagrodą Agencji w tym konkursie. Partner of Promotion nagrodzono wcześniej za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo - SABRE AWARD 2004, a rok później przyznano statuetkę i tytuł "The New European Agency of the Year 2005".

Konkurs SABRE AWARDS organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR ze Stanów Zjednoczonych i Europy.