BIURO PRASOWE

Agito.pl, 02.01.2008

Jacek Gadzinowski dyrektorem marketingu w Agito S.A.


Jacek Gadzinowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Agito S.A. Głównym jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej firmy, budowanie świadomości marki Agito oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, również w kontekście zbliżającego się debiutu na GPW.
Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r. jako pracownik agencji reklamowej oraz dziennikarz w pismach i vortalach internetowych poświęconych elektronicznej rozrywce. Później kontynuował ją w obszarze koordynacji komunikacji marketingowej i public relations w Onet.pl (brand Play It, grupa ITI) oraz w Cenega Poland.
W 2004 rozpoczął pracę w Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie jako senior buyer zajmował się zakupami w kanałach ATL, Internet oraz media. W 2006 objął stanowisko brand managera marek Era Biznes oraz Blueconnect, będąc odpowiedzialnym za koordynowanie działań komunikacyjnych oraz wspieranie negocjacji przy produkcjach filmowych i zakupach praw autorskich.

***

Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny.
W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu".


Dodatkowych informacji udziela:

Daniel Woubishet
Partner of Promotion
Agencja Public Relations
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25
email: