BIURO PRASOWE
Agito.pl, 28.10.2007
Rebranding Agito.pl
30 października Agito.pl zaprezentuje się w zupełnie nowej odsłonie. Zmiany te są kluczowym elementem długofalowej strategii marketingowej. Firma chce odświeżyć i wzmocnić markę Agito, jako największego marketu z elektroniką użytkową w Internecie.
W październiku zakończony zostanie proces odświeżenia całej identyfikacji wizualnej Agito.pl. Nowej odsłonie witryny będzie towarzyszyć stopniowe wprowadzanie szeregu funkcjonalności usprawniających korzystanie z serwisu, oraz stworzenie sekcji poradnikowej. Cały proces będzie wspierała intensywna kampania marketingowa.
"Znajdujemy się obecnie na kluczowym etapie naszego rozwoju. Nowe logo i wygląd serwisu są tego symbolicznym odzwierciedleniem. Chcemy umacniać naszą markę i uczynić z niej intuicyjny odpowiednik największego internetowego hipermarketu z elektroniką użytkową." - mówi Prezes Zarządu Tomasz Sypuła. "W nowej odsłonie serwisu bardzo ważnym elementem jest zawartość merytoryczna. Rozbudowaliśmy opisy produktów, a już wkrótce wprowadzimy specjalną sekcję poradnikową, dzięki której chcemy ułatwić naszym klientom wybór urządzeń, które będą najlepiej odpowiadały ich potrzebom."
Symbolika nowego logo, kolorystyka oraz zastosowane motywy graficzne są spójne z wizerunkiem Agito, jako nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmy. Podczas tworzenia nowej odsłony witryny największy nacisk położono na użyteczność, czytelność oraz łatwość obsługi serwisu.
Wersję testowa serwisu dostępna na: http://nowe.agito.pl/
***
Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny.
W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu".
Dodatkowych informacji udziela:
Daniel Woubishet
Partner of Promotion
Agencja Public Relations
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25
email: