BIURO PRASOWE

Agito.pl, 10.08.2007

Kolejkom STOP!!! Polacy coraz chętniej kupują elektronikę w internecie...


W czerwcu Agito.pl odnotowało rekordową liczbę ponad 900 000 wizyt na stronie. Żaden tradycyjny elektromarket nie przetrwałby takiego najazdu klientów w tak krótkim czasie! Wyobraźmy sobie, że wszyscy mieszkańcy Krakowa i okolic odwiedzili w ciągu jednego miesiąca warszawski pasaż na ulicy Chmielnej w Warszawie...
Czy sieci elektromarketów są skazane na wycofanie się do internetu?
Polacy coraz chętniej kupują elektronikę w internecie. W ostatnim miesiącu witryna Agito.pl zarejestrowała rekordową liczbę odwiedzin (906,5 tysięcy). Najwięcej z nich - aż 38 677 indywidualnych użytkowników (cookies) - weszło na badaną stronę 26 czerwca. Obecnie przeciętna indywidualnych wizyt na Agito.pl w ciągu doby przekracza 30 tys. osób.

Najważniejsze cechy internetu, jako nowego kanału sprzedaży, przyciągające klientów to wg. wskazań respondentów: dostępność przez 24/7, bogactwo asortymentu, błyskawiczny dostęp do nieograniczonej ilości informacji oraz możliwość wyboru najbardziej dogodnej formy płatności.

Agito.pl cieszy się największą popularnością w regionach mazowieckim i śląskim. Internauci z tych terenów stanowią 35% wszystkich użytkowników. Wśród klientów dominują mężczyźni z wyższym wykształceniem, których staż w internecie przekracza 2 lata.

Z życia wzięte...
Największe, warszawskie centra handlowe nie dysponuje ilością miejsc parkingowych, które pomieściłyby tę liczbę klientów. Przyjmując, że każdy klient spędza w centrum 3h, parking musiałby zostać powiększony ośmiokrotnie.

***

Informacje o firmie Agito S.A.
Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny.
W 2006 roku został wyróżniony tytułem "Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową" w rankingu tygodnika "Wprost" oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł "Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007" oraz "Sklepu Internetowego Roku 2007" w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika "Puls Biznesu".


Dodatkowych informacji udziela:

Daniel Woubishet
Partner of Promotion
Agencja Public Relations
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25
email: